Johannes Bätz (Dipl.-Psych.)
Doktorand der Abteilung Entwicklungspsychologie

<<            Kontakt    |    Vita    |    Forschung    |    Publikationen    |    Lehre/Prüfung



Papers

Träuble & Bätz (2014) Shared function knowledge: Infants' attention to function information in communicative contexts. Journal of Experimental Child Psychology, 124, 67-77.
 

Posters

2014 BCCCD14 (Budapest CEU Conference on Cognitive Development): Bätz, Wahl & Träuble (2014). Effects of presentation and measurement type on a social learning paradigm.
 
2013 Tagung der DGPS: Fachgruppe Entwicklungspsychologie: Bätz & Träuble (2013). A comparison between infant looking time and predictive gaze: evidence from a social learning experiment.
 
2013 SRCD Seattle (Tagung der Society for Research in Child Development): Bätz, Scheel, Richert, & Träuble (2013). The Role of Function Information for Infants' Generalizations Within a Natural Pedagogy Context.
 
2013 BCCCD13 (Budapest CEU Conference on Cognitive Development): Bätz, Scheel, Richert, & Träuble (2013). Infants Favor Functional Information in an Ostensive Learning Context.

Talks

Träuble, B., & Bätz, J. (2014). Update: Kooperation der Teilprojekte Träuble und Sodian. Talk presented at Projekttreffen "Erkenntnis durch Interaktion". Heidelberg: Germany.
 
Träuble, B., & Bätz, J. (2013). Communicating shared knowledge. Talk presented at Projekttreffen "Erkenntnis durch Interaktion". München: Germany.
 
Träuble, B., & Bätz, J. (2013). Kooperation der Teilprojekte Träuble und Sodian. Talk presented at Projekttreffen "Erkenntnis durch Interaktion". Heidelberg: Germany.